Traditionele marketingkanalen
Voor iedere editie van de Poppenhuizen, Poppen & Miniaturenbeurs wordt geadverteerd in diverse huis-aan-huis kranten in de regio haaglanden (oplage 1.200.000) ‘De Posthoorn, Haagmedia, Dichtbij en Haags Nieuwsblad.
Driehoeksborden, flyers en posters
De Broodfabriek reserveert driehoeksborden en verspreid actief full-coulor flyers en posters om de Poppenhuizen, Poppen & Miniaturenbeurs bij de doelgroep bekend te maken. Denk hierbij aan:
∝ A5 flyers Poppenhuizen, Poppen & Miniaturenbeurs
∝ Opname in A5 seizoensagenda van De Broodfabriek
Online marketing
Geïnteresseerden kunnen op de hoogte blijven van de Poppenhuizen, Poppen & Miniaturenbeurs via social media. Dit evenement is te volgen op Instagram en Facebook. Daarnaast verstuurt de organisatie persberichten naar doelgroep gerichte media. Zo zorgen wij voor redactionele aandacht via (zoals eerder aangegeven) kranten, tijdschriften, websites en radiostations.