De Broodfabriek geeft op verschillende manieren bekendheid aan de de Poppenhuizen, Poppen & Miniaturenbeurs:

Traditionele marketingkanalen

Voor iedere editie van de Poppenhuizen, Poppen & Miniaturenbeurs wordt geadverteerd  in diverse huis-aan-huis kranten in de regio haaglanden (oplage 1.200.000) ‘De Posthoorn, Haagmedia, Dichtbij en Haags Nieuwsblad.

Driehoeksborden, flyers en posters

De Broodfabriek reserveert driehoeksborden en verspreid actief full-coulor flyers en posters om de Poppenhuizen, Poppen & Miniaturenbeurs bij de doelgroep bekend te maken. Denk hierbij aan:

∝ Driehoeksborden in de regio; o.a. Rijswijk, Den Haag, Delft en Zoetermeer
∝ A5 flyers Poppenhuizen, Poppen & Miniaturenbeurs
∝ Opname in A5 seizoensagenda van De Broodfabriek
De driehoeksborden worden in de week voor het evenement geplaatst in de nabije omgeving. De A5 flyers worden verspreid via standhouders, op geschikte evenementen, in De Broodfabriek zelf en bij verschillende VVV kantoren in de regio.

Online marketing

Geïnteresseerden kunnen op de hoogte blijven van de Poppenhuizen, Poppen & Miniaturenbeurs via social media. Dit evenement is te volgen op Facebook. Daarnaast  verstuurt de organisatie persberichten naar doelgroep gerichte media. Zo zorgen wij voor redactionele aandacht via (zoals eerder aangegeven) kranten, tijdschriften, websites en radiostations.

Door de jaren heen heeft De Broodfabriek een groot mailingbestand opgebouwd. Dit bestand groeit nog dagelijks, daar geïnteresseerden zich via deze website kunnen aanmelden op de nieuwsbrief. Potentiële bezoekers ontvangen gedurende de weken voor de beurs verschillende nieuwsbrieven over de de Poppenhuizen, Poppen & Miniaturenbeurs en over De Broodfabriek in het algemeen.